ESCOLA GOAR

Centre educatiu privat i concertat situat a Viladecans. Imparteix educació infantil, primària, ESO i batxillerat.

OVERVIEW

The domain escolagoar.cat presently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have downloaded zero pages within the web page escolagoar.cat and found forty-two websites referring to escolagoar.cat. We have unearthed one public media platforms possessed by escolagoar.cat.

ESCOLAGOAR.CAT TRAFFIC

The domain escolagoar.cat is seeing diverging quantities of traffic through the year.
Traffic for escolagoar.cat

Traffic ranking (by month) for escolagoar.cat

Traffic ranking by day of the week for escolagoar.cat

LINKS TO ESCOLAGOAR.CAT

Xarxa dInnovació Educativa

Sobre la XIE a Viladecans. Aprenentatge de la gestió de les emocions.

Bloc de 1r cicle dESO Collegi Goar

Què és aquest bloc? Últim dia de curs. Aquesta entrada és per donar-vos ànims ara que comencem a encarar el tram final del curs escolar. Ànims i feu un últim esforç! 1ers premis de narrativa 2n ESO. 1ers premis de poesia 1rESO.

2n CICLE DESO Smile! Youre at the best WordPress.com site ever

VIATGE FI DE CURS A ROMA. Aquí teniu algunes fotos del viatge de final de curs a Roma. Bones vacances a tots i fins al setembre! INFORMACIÓ DEL VIATGE A ROMA. 1 maleta de fins a 23 kg per facturar. Es recolliran el primer dia 60 euros.

GOAR - BLOG DE BATXILLERAT

Esperem retrobar-nos al setembre amb noves. GRADUACIÓ 2n DE BATXILLERAT 2014-2015. 2 alumnes de 2n de batxillerat ANA MONTESINOS TORRES I INÉS ALEJO FERNÁNDEZ, van presenar enguany els seus treballs en la XXII edició del fòrum de treballs de recerca a Viladecans.

Bloc de Cicle Mitjà Un ventall de possibilitats

Als alumnes de 3r i 4t. Nois i noies, sou genials! ANTICIPI DE LES FOTOS DE COLÒNIES. FALTEN 2 DIES PER COLÒNIES. Queden 4 dies per marxar de colònies! Banderes i escuts dels municipis de Catalunya.

Creixen Creixen Educació és una cooperativa formada per Escola Sant Gervasi Cooperativa, Suara Cooperativa i Abacus Cooperativa amb un model descola referent

Ronda Universitat, 22 B, 2n 08007 Barcelona. 34 93 254 76 90. Consell rector i equip directiu. Consell rector i equip directiu.

WHAT DOES ESCOLAGOAR.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolagoar.cat Mobile Screenshot of escolagoar.cat Tablet Screenshot of escolagoar.cat

ESCOLAGOAR.CAT SERVER

We caught that the main page on escolagoar.cat took eight hundred and fifty-nine milliseconds to load. I could not discover a SSL certificate, so our parsers consider escolagoar.cat not secure.
37.152.88.16

SERVER SOFTWARE

We discovered that escolagoar.cat is weilding the Apache operating system.

ESCOLA GOAR

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain had the following on the web site, "Circular inici de curs 2015-2016 aquí." I observed that the web page said " CCircumval lació, 50, 08840 Viladecans." They also stated " Preparem als nostres alumnes per fer-se un lloc en la societat actual. Potenciem al màxim les capacitats intel lectuals del nostres alumnes. Potenciem al màxim les capacitats intel lectuals del nostres alumnes. Formem als nostres alumnes amb coneixements sòlids de les matèries fonamentals. Contribuïm a la formació humana dels nostres alumnes. T 936 58 25 38." The meta header had escola goar as the first keyword. This keyword was followed by collegi goar, colegio goar, and escola viladecans which isn't as important as escola goar. The other words the site uses is collegi viladecans. colegio viladecans is also included and could not be seen by web crawlers.

SEE MORE WEB PAGES

AMPA Honesto Batalon Somos diminutos!

Comentarios Sin comentarios en El huerto del cole en verano. El huerto del cole en verano. Aquí tenéis algunas fotos de como está el huerto del cole en verano. Las plantas de los calabacines y calabaza. Tomates casi listos para comer. Patatas rojas y blancas y un par de ajos. Comentarios Sin comentarios en Comunicado AMPA Nº31 Curso 2014-2015. Comunicado AMPA Nº31 Curso 2014-2015. FIESTA FIN DE CURSO! En el patio exterior.

Departamento de Inglés del IES Isabel La Católica

Departamento de Inglés del IES Isabel La Católica. Sunday, October 28, 2012. Entrega del premio Speaking in Silver. El miércoles 31 de octubre se realizara la entrega del premio. A la alumna de nuestro centro Iris Redondo. El premio le fue concedido por la Universidad Antonio de Nebrija al ganar el concurso que consistía en la presentación en forma de cómic o historieta de un malentendido lingüístico. Tuesday, June 19, 2012. La alumna Iris Redondo gana el primer premio del concurso Speaking in Silver.

FÍSICA Y QUÍMICA 3º ESO

Este espacio no intenta ser un sustituto de ningún libro de texto. Sólo pretendemos motivar en esta asignatura trabajando en grupo, compartiendo, investigando y publicando en la red. Miércoles, 23 de mayo de 2012. Jueves, 22 de marzo de 2012. Sábado, 10 de marzo de 2012. Nació en 1758 en Montb.

HORT-AGENDA21

Dilluns, 24 de març de 2014.